Gwarancja
i serwis


Wyłącznym importerem i opiekunem marki ILIFE/ZACO w Polsce jest firma Polor Sp. z o.o.  (www.Polor.pl )

Od ponad 25 lat specjalizujemy się w sprzedaży i serwisowaniu sprzętu czyszczącego w Polsce. Dysponujemy ogólnopolską siecią serwisową. Opieka gwarancyjna marki ILIFE/ZACO prowadzona jest w standardzie door to door.

Satysfakcja Klientów to nasz priorytet.

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie utrzymania czystości. Dbamy, aby odkurzacze ILIFE/ZACO spełniały Państwa oczekiwania, działały skutecznie i dawały satysfakcję całej rodzinie – także Państwa milusińskim.

W trosce o Państwa wygodę oferujemy infolinię oraz kontakt on-line obsługiwane przez fachowców.

Na wszystkie produkty oferowane przez nas udzielamy 2-letniej ochrony konsumenckiej dla osób prywatnych (do zastosowań domowych, czyli urządzeń zakupionych na paragon bądź fakturę bez NIP). Na produkty kupione przez przedsiębiorców (na fakturę VAT), udzielamy 12-miesięcznej ochrony konsumenckiej.

W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej proszę skorzystać z formularza Autoryzowanego Dystrybutora w Polsce:


Przejdź do formularza


Usługa „ILIFE/ZACO – SERWIS DLA WSZYSTKICH” skierowana jest do wszystkich posiadaczy robotów odkurzających maki ILIFE/ZACO. Użytkownikom, którzy dokonali zakupu poza autoryzowaną siecią dystrybucji firmy Polor Sp. z o.o. rekomendujemy kontakt ze sprzedawcą, w celu uzyskania naprawy nieodpłatnej. Z naszej strony tym osobom oferujemy odpłatne wsparcie serwisowe w ramach dostępnych części zamiennych.

Usługa „ILIFE/ZACO – SERWIS DLA WSZYSTKICH” dotyczy modeli robotów odkurzających ILIFE/ZACO:

A4s, V5s Pro, A7, V7s Plus, V8s, V80, A8, A8s, A9, V3s PRO

Program wspierany jest przez producenta ILIFE INNOVATION LTD, dlatego też koszty części i naprawy są preferencyjne, o czym może przekonać się każdy zainteresowany kontaktując się z serwisem poprzez poniższy formularz rejestracyjny.

Zgłaszając urządzenie do programu serwisowego, na podstawie opisu usterki, specjaliści wstępnie ocenią czy wymaga jest ingerencja serwisu, czy wystarczy własnoręcznie doprowadzić urządzenie do pełnej sprawności, aby dodatkowo nie obciążać użytkownika kosztami wysyłki.

Wycena kosztów naprawy – 0 zł

Koszt standardowej naprawy (1 godzina pracy technika) – 99 zł

Koszt części – wycena indywidualna

Przesyłka urządzenia w obie strony – 30 zł

Na naprawę serwis udzielana 3 miesięcznej gwarancji.

Użytkownicy robotów ILIFE/ZACO rejestrując się w usłudze „ILIFE/ZACO – SERWIS DLA WSZYSTKICH” otrzymują dodatkowo wyjątkowy rabat na zakup oryginalnych akcesoriów i części eksploatacyjnych.


Przejdź do formularza